REGISTRACE

Autódromo De Interlagos

Jedná se o nejslavnější brazilský okruh, kde se pravidelně jezdí i závody F1, Tento okruh se nahází zhruba 16 km od proslulého města Sao Paulo. Současnou podobu okruhu vídáme takto od roku 2000. V této podobě měří okruh 4309 m a patří mezi nejtechničtější tratě vůbec, kdy je zde spousty náročných šikan a míst kde se musí velmi opatrně s plynem i brzdou. Na této trati se velmi špatně předjíždí a když už se k tomu rozhodnete, musíte mít velmi ostré lokty. Tato trať je velmi náročná na techniku i pneumatiky, kdy nejednomu inženýrovi z F1 přibylo několik šedivých vlasů při plánování strategie. Přesto, že se na této trati špatně předjíždí, bývají přenosy odsud vždy naprosto neuvěřitelně napínavé a velmi často je to adrenalinová záležitost. A na to se těšíme i v tomto kole MČR.

Nissan GT-R Schulze Motorsport GT3 2013

Na konci roku 2012 představuje Nismo svoji zbraň pro novou sezonu a kategorii GT3. Toto GTR bylo specifické tím, že jezdilo v soukromém týmu Schulze motosport. Tento tým přímo spolupracoval s tvůrci herní série Gran Turismo. V roce 2013 se speciál se startovním číslem 123 účastní 24h závodu na Nürburgringu. Za jeho volant usedá i tvůrce série Gran Turismo a nadšený závodník Kazunori Yamauchi. Ten se závodu účastní počtvrté a v kvalifikaci si jeho GTR vyjíždí úžasné první místo. Závod je však poznamenán řadou přerušení a technických problémů. I přesto se jeho účast brala jako skvělá zkušenost a hlavně studnice informací pro simulační jádro herního modelu Gran Turismo.

Nastavení závodu

Název místnosti:

MČR 2021

Typ závodu:

Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti:

ano

Maximální počet účastníků:

15

Minimální hodnocení jezdce:

---

Minimální hodnocení sportovního chování:

---

Trať:

dle rozpisu

Podmínky na trati:

10:00 - jasno

Délka závodu:

počet kol: 17

Základní nastavení

Režim místnosti: 

trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod

Nastavení soukromí v místnosti:

pouze semifinalisté

Počet semifinálových kol:

6

Kategorie vozu:

Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)

Rovnováha výkonu:

ANO (BoP dle GTS)

Trať:

dle navržených kombinací

Způsob startu:

start z místa s kontrolou startu

Startovní listina:

dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )

Posílení:

vypnuto

Síla vzduchové kapsy:

reálná

Viditelné poškození:

vypnuto

Mechanické poškození:

lehké

Opotřebení pneumatik:

9 (platí jak pro Q tak pro závod)

Spotřeba paliva:

3 (platí jak pro Q tak pro závod)

Počáteční palivo:

výchozí

Snížení přilnavosti:

reálné

Prodleva ukončení závodu:

180s

Násobič času pro předjíždění:

výchozí

Nastavení kvalifikace v závodě

Časový limit:

5 minut

Opotřebení pneumatik během kvalifikace:

9

Čas pokračování kvalifikace:

180 sekund

Spotřeba paliva během kvalifikace:

3

Zásady cookies (EU)
© 2021 AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Všechna práva vyhrazena. 
E-mail: esport@autoklub.cz
crossmenuchevron-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram