REGISTRACE

Circuit de Sainte-Croix – C II

Jedná se o originální trať GTS kdy jde o její nejdelší verzi o délce 10825 m s 24 zatáčkami. Tento okruh a v této specifikaci se moc často nejezdí. A spousta pilotů se ho bude muset pořádně pro MČR naučit, pokud chtějí uspět. Je to velmi technický a rychlý okruh s mnoha těžkými zatáčkami, které dokážou vyškolit nejednoho zkušeného pilota. Díky své šířce se zde však dobře předjíždí a nejednoho jezdce tak budou k předjetí lákat i velmi nebezpečné úseky tratě. V případě chyby je zde jen velmi málo prostoru pro nápravu a tak zde vídáme spousty nehod a nárazů do svodidel. Divácky patří tato trať k velmi atraktivním, protože se tu pořád něco děje. Tento závod skutečně prověří naše piloty v jejich dovednostech a koncentraci.

Lamborghini Huracán GT3 2015

Jedná se o speciál pro kategorii GT3, V roce 2015 Vstupuje Lamborghini do šampionátu GT3 s Vozem Huracán, které je přímým nástupcem gallarda. Pohonnou jednotkou zůstává V10 5.2, který je mechanicky totožný s motorem, se kterým nastupuje Audi R8 GT3. Vývoj podvozku, motoru a souvisejcích komponent má na starosti závodní oddělení Lamborghini nazývané squadro corsa. To je něco jako Prodrive u Subaru nebo divize M sport u BMW. Na podvozku je použit hliník a uhlík a jsou téměř shodné jako u sériového vozu. Karoserii měla na starosti firma Dallara, která se specializuje na formulové vozy speciály LMP. Karosérie je výrazně rozšířena a modifikována. Je užito spoustu otvorů pro vstup vzduchu k motoru a brzdám a i odvod teplého vzduchu. Díky tomu je karoserie verze GT3 mnohem agresivnější než sériový vůz. Vůz byl nasazen do Blancpain Endurance Series 2015 a hned první závod vyhrává. V celé sérii pak předváděl velmi kvalitní výkony.

Nastavení závodu

Název místnosti:

MČR 2021

Typ závodu:

Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti:

ano

Maximální počet účastníků:

15

Minimální hodnocení jezdce:

---

Minimální hodnocení sportovního chování:

---

Trať:

Circuit de Sainte-Croix – C II

Podmínky na trati:

15:10 - hezké počasí

Délka závodu:

11 kol

Základní nastavení

Režim místnosti: 

trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod

Nastavení soukromí v místnosti:

pouze semifinalisté

Počet semifinálových kol:

6

Kategorie vozu:

Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)

Rovnováha výkonu:

ANO (BoP dle GTS)

Trať:

dle navržených kombinací

Způsob startu:

start z místa s kontrolou startu

Startovní listina:

dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )

Posílení:

vypnuto

Síla vzduchové kapsy:

reálná

Viditelné poškození:

vypnuto

Mechanické poškození:

lehké

Opotřebení pneumatik:

9 (platí jak pro Q tak pro závod)

Spotřeba paliva:

3 (platí jak pro Q tak pro závod)

Počáteční palivo:

výchozí

Snížení přilnavosti:

reálné

Prodleva ukončení závodu:

180s

Násobič času pro předjíždění:

výchozí

Nastavení kvalifikace v závodě

Časový limit:

5 minut

Opotřebení pneumatik během kvalifikace:

9

Čas pokračování kvalifikace:

180 sekund

Spotřeba paliva během kvalifikace:

3

© 2021 AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Všechna práva vyhrazena. 
E-mail: esport@autoklub.cz
crossmenuchevron-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram