REGISTRACE

Circuit de Spa-Francorchamps

Tento slavný Belgický okruh o délce 7004 m je jedním z nejslavnějších na světě. Jezdí se zde vše od F1 po cestovní vozy. V roce 1950 se zde jel i první ročník mistrovství světa F1. Trať je zasazena do malebné lesnaté krajiny v Ardenách. Její původní verze měřila více jak 14 kilometrů a využívala i veřejných silnic. Byla nakonec zkrácena na podobu, kterou známe dnes. Mezi jezdci i diváky je trať velmi oblíbená a je považována za jednu z nejkrásnějších tratí na světě. Nejslavnějším místem trati je šikana Eau Rouge, kdy šikana prudce stoupá vzhůru na horizont a nejrychlejší vozy tu dosahují rychlostí přes 280 km/h. Je to ošidný a nebezpečný úsek kde také v roce 1985 zahynul talentovaný tovární jezdec Porsche Stefan Bellof. Tato trať řádně prověří i účastníky MČR v GTS

Renault R.S.01 GT3

Renault R.S.01 je speciálně vyvynutý závodní vůz pro závody vozů jednoho typu. Tento závodní vůz byl osazen motorem z vozu Nissan GTR čili V6 o objemu 3,8 l se dvěma turby. Motor je však usazen uprostřed vozu a váha speciálu se pohybuje na hranici 1100 kg. V roce 2015 se Renault Sport rozhoduje, že se bude účastnit závodů kategorie GT3 právě se svým R.S. 01. Jednalo se o velmi odvážnný počin. Tento vůz měl neskutečný potenciál, který však zatím uplně nenaplnil, avšak stal se cennou vývojovou etapou pro celou divizi Reanult Sport, kdy z něho čerpají i stálice v této rodině jako Clio a Megane RS.

Nastavení závodu

Název místnosti:

MČR 2021

Typ závodu:

Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti:

ano

Maximální počet účastníků:

15

Minimální hodnocení jezdce:

---

Minimální hodnocení sportovního chování:

---

Trať:

dle rozpisu

Podmínky na trati:

dle rozpisu

Délka závodu:

počet kol dle tratě – v součtu 40min

Základní nastavení

Režim místnosti: 

trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod

Nastavení soukromí v místnosti:

pouze semifinalisté

Počet semifinálových kol:

6

Kategorie vozu:

Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)

Rovnováha výkonu:

ANO (BoP dle GTS)

Trať:

dle navržených kombinací

Způsob startu:

start z místa s kontrolou startu

Startovní listina:

dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )

Posílení:

vypnuto

Síla vzduchové kapsy:

reálná

Viditelné poškození:

vypnuto

Mechanické poškození:

lehké

Opotřebení pneumatik:

9 (platí jak pro Q tak pro závod)

Spotřeba paliva:

3 (platí jak pro Q tak pro závod)

Počáteční palivo:

výchozí

Snížení přilnavosti:

reálné

Prodleva ukončení závodu:

180s

Násobič času pro předjíždění:

výchozí

Nastavení kvalifikace v závodě

Časový limit:

5 minut

Opotřebení pneumatik během kvalifikace:

9

Čas pokračování kvalifikace:

180 sekund

Spotřeba paliva během kvalifikace:

3

© 2021 AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Všechna práva vyhrazena. 
E-mail: esport@autoklub.cz
crossmenuchevron-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram