Circuit de Spa-Francorchamps
Tento slavný Belgický okruh o délce 7004 m je jedním z nejslavnějších na světě. Jezdí se zde vše od F1 po cestovní vozy. V roce 1950 se zde jel i první ročník mistrovství světa F1. Trať je zasazena do malebné lesnaté krajiny v Ardenách. Její původní verze měřila více jak 14 kilometrů a využívala i veřejných silnic. Byla nakonec zkrácena na podobu, kterou známe dnes. Mezi jezdci i diváky je trať velmi oblíbená a je považována za jednu z nejkrásnějších tratí na světě. Nejslavnějším místem trati je šikana Eau Rouge, kdy šikana prudce stoupá vzhůru na horizont a nejrychlejší vozy tu dosahují rychlostí přes 280 km/h. Je to ošidný a nebezpečný úsek kde také v roce 1985 zahynul talentovaný tovární jezdec Porsche Stefan Bellof. Tato trať řádně prověří i účastníky MČR v GTS
Renault R.S.01 GT3
Renault R.S.01 je speciálně vyvynutý závodní vůz pro závody vozů jednoho typu. Tento závodní vůz byl osazen motorem z vozu Nissan GTR čili V6 o objemu 3,8 l se dvěma turby. Motor je však usazen uprostřed vozu a váha speciálu se pohybuje na hranici 1100 kg. V roce 2015 se Renault Sport rozhoduje, že se bude účastnit závodů kategorie GT3 právě se svým R.S. 01. Jednalo se o velmi odvážnný počin. Tento vůz měl neskutečný potenciál, který však zatím uplně nenaplnil, avšak stal se cennou vývojovou etapou pro celou divizi Reanult Sport, kdy z něho čerpají i stálice v této rodině jako Clio a Megane RS.
Nastavení závodu
Název místnosti:
MČR 2021
Typ závodu:
Skutečný závod
Pevné vlastnictví místnosti:
ano
Maximální počet účastníků:
15
Minimální hodnocení jezdce:
---
Minimální hodnocení sportovního chování:
---
Podmínky na trati:
16:45 - jasno
Základní nastavení
Režim místnosti:
trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod
Nastavení soukromí v místnosti:
pouze semifinalisté
Počet semifinálových kol:
6
Kategorie vozu:
Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)
Rovnováha výkonu:
ANO (BoP dle GTS)
Trať:
dle navržených kombinací
Způsob startu:
start z místa s kontrolou startu
Startovní listina:
dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )
Síla vzduchové kapsy:
reálná
Viditelné poškození:
vypnuto
Mechanické poškození:
lehké
Opotřebení pneumatik:
9 (platí jak pro Q tak pro závod)
Spotřeba paliva:
3 (platí jak pro Q tak pro závod)
Počáteční palivo:
výchozí
Snížení přilnavosti:
reálné
Prodleva ukončení závodu:
180s
Násobič času pro předjíždění:
výchozí
Nastavení kvalifikace v závodě
Opotřebení pneumatik během kvalifikace:
9
Čas pokračování kvalifikace:
180 sekund
Spotřeba paliva během kvalifikace:
3
Prodhlédněte si další trasy: