Kyoto Driving Park - Yamagiwa + Miyabi
Tato trať se nachází v Japonsku. Verze Yamagiwa+Miyabi měří 6846 m a je velmi rychlá, ale zrádná. Jezdci zde dosahují skutečně velkých rychlostí a i zatáčky tu patří k nejrychlejším. Pokud ovšem přeženete nájezd, nebo výjezd, okamžitě vás zastaví tvrdá svodidla. Je tu řada stoupání, horizontů, klesání a trať je jedna z nejzábavnějších v GTS. Je spojena ze dvou tratí, aby tak bylo dosaženo nejdelší verze traťe v areálu Kyoto. Jediné místo, kde se dá bezpečně předjíždět je pouze cílová rovinka. Předjíždění kdekoliv jinde je na této trati velmi riskantní a může skončit nehodou, hlavně v šikanách a klesáních. Držme tedy pilotům palce v osmém kole MČR.
Ferrari 458 Italia GT3
V roce 2011 se Ferrari rozhoduje, že nasadí pro nový šampionát GT3 svůj nový vůz 458 GT3.Tento vůz byl osazen točivou V8, která je nezapomenutelná nejen svým zvukovým projevem, ale i poměrně překvapivou odolností, jeho závodní verze je jen lehce upravená oproti sériovému motoru z silniční 458 Italia. Jediné, co trápilo v začátcích tento vůz, byla vysoká spotřeba. Karoserie doznala oproti sérii velké množství změn, kdy byl kladen důraz na přítlak a proudění vzduchu pod vozem. Již od úvodu dokázala 458 vyhrávat a být zdatnou konkurencí. Důkazem je i to, že v prvním roce uvedení do šampionátu FIA GT hned celkově vyhrává i přes problémy se spotřebou paliva. Tato závodní bestie je vyloženě řidičské auto a je náročná na práci s plynem, kdy neopatrnost může vyústit sice v efektní driftování, které ale totálně ničí pneumatiky a piloti pak mají velký handicap, pokud mají těžkou nohu.
Nastavení závodu
Název místnosti:
MČR 2021
Typ závodu:
Skutečný závod
Pevné vlastnictví místnosti:
ano
Maximální počet účastníků:
15
Minimální hodnocení jezdce:
---
Minimální hodnocení sportovního chování:
---
Podmínky na trati:
10:00 - jasno
Délka závodu:
počet kol: 17
Základní nastavení
Režim místnosti:
trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod
Nastavení soukromí v místnosti:
pouze semifinalisté
Počet semifinálových kol:
6
Kategorie vozu:
Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)
Rovnováha výkonu:
ANO (BoP dle GTS)
Trať:
dle navržených kombinací
Způsob startu:
start z místa s kontrolou startu
Startovní listina:
dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )
Síla vzduchové kapsy:
reálná
Viditelné poškození:
vypnuto
Mechanické poškození:
lehké
Opotřebení pneumatik:
9 (platí jak pro Q tak pro závod)
Spotřeba paliva:
3 (platí jak pro Q tak pro závod)
Počáteční palivo:
výchozí
Snížení přilnavosti:
reálné
Prodleva ukončení závodu:
180s
Násobič času pro předjíždění:
výchozí
Nastavení kvalifikace v závodě
Opotřebení pneumatik během kvalifikace:
9
Čas pokračování kvalifikace:
180 sekund
Spotřeba paliva během kvalifikace:
3
Prodhlédněte si další trasy: