REGISTRACE

Kyoto Driving Park - Yamagiwa + Miyabi

Tato trať se nachází v Japonsku. Verze Yamagiwa+Miyabi měří 6846 m a je velmi rychlá, ale zrádná. Jezdci zde dosahují skutečně velkých rychlostí a i zatáčky tu patří k nejrychlejším. Pokud ovšem přeženete nájezd, nebo výjezd, okamžitě vás zastaví tvrdá svodidla. Je tu řada stoupání, horizontů, klesání a trať je jedna z nejzábavnějších v GTS. Je spojena ze dvou tratí, aby tak bylo dosaženo nejdelší verze traťe v areálu Kyoto. Jediné místo, kde se dá bezpečně předjíždět je pouze cílová rovinka. Předjíždění kdekoliv jinde je na této trati velmi riskantní a může skončit nehodou, hlavně v šikanách a klesáních. Držme tedy pilotům palce v osmém kole MČR.

Ferrari 458 Italia GT3

V roce 2011 se Ferrari rozhoduje, že nasadí pro nový šampionát GT3 svůj nový vůz 458 GT3.Tento vůz byl osazen točivou V8, která je nezapomenutelná nejen svým zvukovým projevem, ale i poměrně překvapivou odolností, jeho závodní verze je jen lehce upravená oproti sériovému motoru z silniční 458 Italia. Jediné, co trápilo v začátcích tento vůz, byla vysoká spotřeba. Karoserie doznala oproti sérii velké množství změn, kdy byl kladen důraz na přítlak a proudění vzduchu pod vozem. Již od úvodu dokázala 458 vyhrávat a být zdatnou konkurencí. Důkazem je i to, že v prvním roce uvedení do šampionátu FIA GT hned celkově vyhrává i přes problémy se spotřebou paliva. Tato závodní bestie je vyloženě řidičské auto a je náročná na práci s plynem, kdy neopatrnost může vyústit sice v efektní driftování, které ale totálně ničí pneumatiky a piloti pak mají velký handicap, pokud mají těžkou nohu.

Nastavení závodu

Název místnosti:

MČR 2021

Typ závodu:

Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti:

ano

Maximální počet účastníků:

15

Minimální hodnocení jezdce:

---

Minimální hodnocení sportovního chování:

---

Trať:

dle rozpisu

Podmínky na trati:

10:00 - jasno

Délka závodu:

počet kol: 17

Základní nastavení

Režim místnosti: 

trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod

Nastavení soukromí v místnosti:

pouze semifinalisté

Počet semifinálových kol:

6

Kategorie vozu:

Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)

Rovnováha výkonu:

ANO (BoP dle GTS)

Trať:

dle navržených kombinací

Způsob startu:

start z místa s kontrolou startu

Startovní listina:

dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )

Posílení:

vypnuto

Síla vzduchové kapsy:

reálná

Viditelné poškození:

vypnuto

Mechanické poškození:

lehké

Opotřebení pneumatik:

9 (platí jak pro Q tak pro závod)

Spotřeba paliva:

3 (platí jak pro Q tak pro závod)

Počáteční palivo:

výchozí

Snížení přilnavosti:

reálné

Prodleva ukončení závodu:

180s

Násobič času pro předjíždění:

výchozí

Nastavení kvalifikace v závodě

Časový limit:

5 minut

Opotřebení pneumatik během kvalifikace:

9

Čas pokračování kvalifikace:

180 sekund

Spotřeba paliva během kvalifikace:

3

Zásady cookies (EU)
© 2021 AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Všechna práva vyhrazena. 
E-mail: esport@autoklub.cz
crossmenuchevron-right-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram