REGISTRACE

Lago Maggiore GP II

Tato 5809 m dlouhá trať je zasazena do Itálie k jezeru Mggiore. Je to jedna z originálních tratí GTS a byla jako první trať přístupná už v demoverzích této závodní hry na začátku roku 2017. Je to velice oblíbená a technická trať, kde se daří hlavně vozům s motorem uprostřed a pohonem zadních kol. Prostě Italská trať je jako dělaná pro italská auta. Alfa 4C, Ferrari, Lamborghini. Trať je velice široká a svádí tak k předjíždění i na místech, kde by jste si na jiných tratích netroufli. Tvůrci šampionátu si však na jezdce vymysleli opět něco speciálního a tak se trať jede v opačném směru, což je daleko náročnější a hlavně ne každý pilot se s obrácenou tratí sžívá tak dobře jako s původní verzí. Velice kritický zde bývá i nájezd a výjezd z boxové uličky. Tato trať bývá velice zákeřná k pneumatikám a ve spojení právě s BMW M6 bude velice zajímavé sledovat, jak si s nástrahami této trati právě tyto vozy poradí.

BMW M6 GT3

V roce 2015 odhaluje BMW na autosalonu ve Frankfurtu svoji M6 pro závody třídy GT3. M6 je přímým následníkem Z4-GT3 který závodil v této kategorii již od roku 2010. M6 byla překvapením i díky své velikosti, byla dlouhá 5 metrů a široká více jak 2 metry. Přes svoje obrovské rozměry byla a je M6 velice kompaktní a zdařilý závodní vůz. Byl nasazen do sezony 2016 a dařilo se mu velice dobře. M6 byla poměrně hodně spolehlivá. Srdcem vozu byl V8 4,4 l dopovaný dvěma Turby. Měl velice vyrovnaný průběh točivého momentu, který mu dodával důležité zrychlení z pomalých zatáček a taktéž umožnoval šetřit motor i palivo, což byl posun oproti Z4. V roce 2016 s ním na 24h závodě na Nürburgringu jel i tvůrce hry GTS Kazunori Yamauchi a obsadil s ním úžasné 22 místo.

Nastavení závodu

Název místnosti:

MČR 2021

Typ závodu:

Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti:

ano

Maximální počet účastníků:

15

Minimální hodnocení jezdce:

---

Minimální hodnocení sportovního chování:

---

Trať:

dle rozpisu

Podmínky na trati:

Čas 11:30 - Hezké počasí

Délka závodu:

20 kol

Základní nastavení

Režim místnosti: 

trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod

Nastavení soukromí v místnosti:

pouze semifinalisté

Počet semifinálových kol:

6

Kategorie vozu:

Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)

Rovnováha výkonu:

ANO (BoP dle GTS)

Trať:

dle navržených kombinací

Způsob startu:

start z místa s kontrolou startu

Startovní listina:

dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )

Posílení:

vypnuto

Síla vzduchové kapsy:

reálná

Viditelné poškození:

vypnuto

Mechanické poškození:

lehké

Opotřebení pneumatik:

9 (platí jak pro Q tak pro závod)

Spotřeba paliva:

3 (platí jak pro Q tak pro závod)

Počáteční palivo:

výchozí

Snížení přilnavosti:

reálné

Prodleva ukončení závodu:

180s

Násobič času pro předjíždění:

výchozí

Nastavení kvalifikace v závodě

Časový limit:

5 minut

Opotřebení pneumatik během kvalifikace:

9

Čas pokračování kvalifikace:

180 sekund

Spotřeba paliva během kvalifikace:

3

© 2021 AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Všechna práva vyhrazena. 
E-mail: esport@autoklub.cz
crossmenuchevron-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram