REGISTRACE

Nürburgring 24h

Je to skutečná trať ležící v pohoří Eifel v Německu. Je to nejnáročnější trať na světě a také jedna z nejdelších. Verze pro 24h závod má 25 378 m. Tato trať je velmi komplexní, náročná, neuvěřitelně rychlá kromě rovinky před cílem se na ní jen velmi těžko předjíždí. Je jezdci milovaná i nenáviděná a snem snad každého automobilového nadšence je, se na této trati alespoň jednou v životě projet Tato trať vyškolila nejednoho řidiče i závodníka. V roce 1976 tu málem přišel o život i jeden z nejslavnějších závodníků všech dob Niki Lauda. Pořádají se zde závody všech možných kategorií, testují se zde prototypy vozidel, zajíždí se tu rekordy v sériových i závodních vozech. Specialistou na tuto trať je značka Porsche, která tu testuje nejen závodní, ale i sériová auta. V posledních letech je měřítkem toho, jak dobré auto je právě jeho čas na jedno kolo v zeleném pekle, jak se této trati přezdívá.

Audi R8 LMS 2015

Jedná se o speciál pro kategorii GT3, V roce 2015 prošla R8 důležitou modernizací, která měla vliv hlavně na bezpečnost pilota a zpřísněné regule v rámci nových požadavků FIA. R8 byla přestavěna tak , aby byla i aerodynamičtější a stabilnější ve vysokých rychlostech a při brždění. Kompletní modernizace vozu pro rok 2015 již odpovídala budoucím pravidlům FIA pro sezónu 2016. Vůz i nadále využívá V10 původem od Lamborghini, řadou úprav se ho ale podařilo odlehčit o dalších 25 kg oproti minulým ročníkům. Je nově vyvynuta převodovka i zavěšení, které bylo v předchozím modelu zdrojem problémů. R8 GT3 má skoro 50% dílů shodných se sériovou R8, což ukazuje na velmi dobrý základ, který sériový vůz bez úprav poskytuje. R8 LMS druhé generace debutuje v roce 2015 na závodě 24h na Nürburgringu, kde při své premiéře celkově vítězí.

Nastavení závodu

Název místnosti:

MČR 2021

Typ závodu:

Skutečný závod

Pevné vlastnictví místnosti:

ano

Maximální počet účastníků:

15

Minimální hodnocení jezdce:

---

Minimální hodnocení sportovního chování:

---

Trať:

dle rozpisu

Podmínky na trati:

19:30 jasno

Délka závodu:

5 kol

Základní nastavení

Režim místnosti: 

trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod

Nastavení soukromí v místnosti:

pouze semifinalisté

Počet semifinálových kol:

6

Kategorie vozu:

Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)

Rovnováha výkonu:

ANO (BoP dle GTS)

Trať:

dle navržených kombinací

Způsob startu:

start z místa s kontrolou startu

Startovní listina:

dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )

Posílení:

vypnuto

Síla vzduchové kapsy:

reálná

Viditelné poškození:

vypnuto

Mechanické poškození:

lehké

Opotřebení pneumatik:

9 (platí jak pro Q tak pro závod)

Spotřeba paliva:

3 (platí jak pro Q tak pro závod)

Počáteční palivo:

výchozí

Snížení přilnavosti:

reálné

Prodleva ukončení závodu:

180s

Násobič času pro předjíždění:

výchozí

Nastavení kvalifikace v závodě

Časový limit:

5 minut

Opotřebení pneumatik během kvalifikace:

9

Čas pokračování kvalifikace:

180 sekund

Spotřeba paliva během kvalifikace:

3

© 2021 AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Všechna práva vyhrazena. 
E-mail: esport@autoklub.cz
crossmenuchevron-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram