Je to skutečná trať ležící v pohoří Eifel v Německu. Je to nejnáročnější trať na světě a také jedna z nejdelších. Verze pro 24h závod má 25 378 m. Tato trať je velmi komplexní, náročná, neuvěřitelně rychlá kromě rovinky před cílem se na ní jen velmi těžko předjíždí. Je jezdci milovaná i nenáviděná a snem snad každého automobilového nadšence je, se na této trati alespoň jednou v životě projet Tato trať vyškolila nejednoho řidiče i závodníka. V roce 1976 tu málem přišel o život i jeden z nejslavnějších závodníků všech dob Niki Lauda. Pořádají se zde závody všech možných kategorií, testují se zde prototypy vozidel, zajíždí se tu rekordy v sériových i závodních vozech. Specialistou na tuto trať je značka Porsche, která tu testuje nejen závodní, ale i sériová auta. V posledních letech je měřítkem toho, jak dobré auto je právě jeho čas na jedno kolo v zeleném pekle, jak se této trati přezdívá.
Audi R8 LMS 2015
Jedná se o speciál pro kategorii GT3, V roce 2015 prošla R8 důležitou modernizací, která měla vliv hlavně na bezpečnost pilota a zpřísněné regule v rámci nových požadavků FIA. R8 byla přestavěna tak , aby byla i aerodynamičtější a stabilnější ve vysokých rychlostech a při brždění. Kompletní modernizace vozu pro rok 2015 již odpovídala budoucím pravidlům FIA pro sezónu 2016. Vůz i nadále využívá V10 původem od Lamborghini, řadou úprav se ho ale podařilo odlehčit o dalších 25 kg oproti minulým ročníkům. Je nově vyvynuta převodovka i zavěšení, které bylo v předchozím modelu zdrojem problémů. R8 GT3 má skoro 50% dílů shodných se sériovou R8, což ukazuje na velmi dobrý základ, který sériový vůz bez úprav poskytuje. R8 LMS druhé generace debutuje v roce 2015 na závodě 24h na Nürburgringu, kde při své premiéře celkově vítězí.
Nastavení závodu
Název místnosti:
MČR 2021
Typ závodu:
Skutečný závod
Pevné vlastnictví místnosti:
ano
Maximální počet účastníků:
15
Minimální hodnocení jezdce:
---
Minimální hodnocení sportovního chování:
---
Trať:
dle rozpisu
Podmínky na trati:
19:30 jasno
Délka závodu:
5 kol
Základní nastavení
Režim místnosti:
trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod
Nastavení soukromí v místnosti:
pouze semifinalisté
Počet semifinálových kol:
6
Kategorie vozu:
Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)
Rovnováha výkonu:
ANO (BoP dle GTS)
Trať:
dle navržených kombinací
Způsob startu:
start z místa s kontrolou startu
Startovní listina:
dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.