Circuit de Sainte-Croix – C II
Jedná se o originální trať GTS kdy jde o její nejdelší verzi o délce 10825 m s 24 zatáčkami. Tento okruh a v této specifikaci se moc často nejezdí. A spousta pilotů se ho bude muset pořádně pro MČR naučit, pokud chtějí uspět. Je to velmi technický a rychlý okruh s mnoha těžkými zatáčkami, které dokážou vyškolit nejednoho zkušeného pilota. Díky své šířce se zde však dobře předjíždí a nejednoho jezdce tak budou k předjetí lákat i velmi nebezpečné úseky tratě. V případě chyby je zde jen velmi málo prostoru pro nápravu a tak zde vídáme spousty nehod a nárazů do svodidel. Divácky patří tato trať k velmi atraktivním, protože se tu pořád něco děje. Tento závod skutečně prověří naše piloty v jejich dovednostech a koncentraci.
Lamborghini Huracán GT3 2015
Jedná se o speciál pro kategorii GT3, V roce 2015 Vstupuje Lamborghini do šampionátu GT3 s Vozem Huracán, které je přímým nástupcem gallarda. Pohonnou jednotkou zůstává V10 5.2, který je mechanicky totožný s motorem, se kterým nastupuje Audi R8 GT3. Vývoj podvozku, motoru a souvisejcích komponent má na starosti závodní oddělení Lamborghini nazývané squadro corsa. To je něco jako Prodrive u Subaru nebo divize M sport u BMW. Na podvozku je použit hliník a uhlík a jsou téměř shodné jako u sériového vozu. Karoserii měla na starosti firma Dallara, která se specializuje na formulové vozy speciály LMP. Karosérie je výrazně rozšířena a modifikována. Je užito spoustu otvorů pro vstup vzduchu k motoru a brzdám a i odvod teplého vzduchu. Díky tomu je karoserie verze GT3 mnohem agresivnější než sériový vůz. Vůz byl nasazen do Blancpain Endurance Series 2015 a hned první závod vyhrává. V celé sérii pak předváděl velmi kvalitní výkony.
Nastavení závodu
Název místnosti:
MČR 2021
Typ závodu:
Skutečný závod
Pevné vlastnictví místnosti:
ano
Maximální počet účastníků:
15
Minimální hodnocení jezdce:
---
Minimální hodnocení sportovního chování:
---
Trať:
Circuit de Sainte-Croix – C II
Podmínky na trati:
15:10 - hezké počasí
Základní nastavení
Režim místnosti:
trénink - kvalifikace - vytrvalostní závod
Nastavení soukromí v místnosti:
pouze semifinalisté
Počet semifinálových kol:
6
Kategorie vozu:
Gr.3 (každé kolo bude jedna předem určená trat a auto kategorie Gr.3 dle rozpisu)
Rovnováha výkonu:
ANO (BoP dle GTS)
Trať:
dle navržených kombinací
Způsob startu:
start z místa s kontrolou startu
Startovní listina:
dle Q před závodem (viz. nastavení kvalifikace v závodě )
Síla vzduchové kapsy:
reálná
Viditelné poškození:
vypnuto
Mechanické poškození:
lehké
Opotřebení pneumatik:
9 (platí jak pro Q tak pro závod)
Spotřeba paliva:
3 (platí jak pro Q tak pro závod)
Počáteční palivo:
výchozí
Snížení přilnavosti:
reálné
Prodleva ukončení závodu:
180s
Násobič času pro předjíždění:
výchozí
Nastavení kvalifikace v závodě
Opotřebení pneumatik během kvalifikace:
9
Čas pokračování kvalifikace:
180 sekund
Spotřeba paliva během kvalifikace:
3
Prodhlédněte si další trasy: